Напрям підготовки 6.030507 «Маркетинг»
Кваліфікація, що присвоюється:
Бакалавр за напрямом «Маркетинг»
Рівень кваліфікації:
Бакалавр
Спеціальні вимоги до зарахування:
На конкурсній основі за результатами незалежного тестування оцінювання якості освіти, документу про освіту державного зразка.
Спеціальні положення про визнання попереднього навчання (формального, неформального, неофіційного):
Зарахування на другий курс студентів Технічного коледжу університету і Львівського техніко-економічного коледжу університету за конкурсом на підставі оцінок із додатку до диплома, навчання за кошти фізичних та юридичних осіб.
Ключові результати навчання:
Випускник з кваліфікацією «Бакалавр з маркетингу» професійного спрямування «Маркетинг» повинен уміти:
- розробляти перспективні та поточні плани маркетингової діяльності;
- планувати розвиток організації в напрямі підвищення її конкурентоспроможності;
- організовувати та проводити роботи з удосконалення структури управління маркетинговою діяльністю;
- організовувати проведення діагностики стану ринку та середовища функціонування підприємства;
- забезпечувати встановлення та підтримання взаємовідносин ділового партнерства із суб’єктами ринку;
- розробляти пропозиції щодо формування і вдосконалення товарної, цінової, збутової політики підприємств з урахуванням максимального задоволення потреб споживачів;
- організовувати роботу виставок, ярмарок та інших заходів просування продукції на ринку;
- здійснювати підтримання сприятливого соціально-психологічного клімату в колективі.
Професійні профілі випускників з прикладами:
Фахівець-маркетолог базового рівня є відповідальним за виконання наступних функцій на підприємстві:
- бере участь у розробленні маркетингової та цінової політики;
- складає маркетингові плани на короткотермінову перспективу;
- бере участь у підготовці бізнес-планів;
- бере участь в опрацюванні маркетингової стратегії;
- вивчає цільовий ринок, споживачів, їхні мотивації та тенденції розвитку попиту;
- досліджує чинники, що впливають на збут, аналізує результати збутової політики;
- бере участь у розробленні заходів стимулювання збуту;
- здійснює моніторинг та аналізує діяльність конкурентів;
- готує пропозиції щодо підвищення якості та поліпшення споживчих властивостей товарів чи послуг з урахуванням соціально-демографічних характеристик різних груп споживачів, динаміки їхніх прибутків, необхідних ресурсів та витрат тощо;
- готує пропозиції щодо змін та розвитку товарного асортименту;
- готує базові дані для маркетингового аналізу;
- обґрунтовує інструментарій маркетингового дослідження;
- складає маркетингові брифи;
- складає креативні брифи;
- бере участь у підготовці медіа-планів;
- аналізує комплекс маркетингових комунікацій;
- бере участь у підготовці планів розвитку інтегрованих маркетингових комунікацій;
- бере участь у підготовці планів рекламної кампанії;
- досліджує канали розподілу;
- бере участь у розробленні схем постачання товару до кінцевого споживача;
- тестує торговельні марки, аналізує етапи їхнього життєвого циклу;
- бере участь у розробленні карт позиціонування брендів;
- бере участь у складанні аналітичних звітів за результатами діяльності підприємства та його підрозділів.
Доступ до подальшого навчання:
Зарахування на конкурсних засадах на навчання для здобуття ОКР спеціаліста, магістра за спеціалізаціями 0100 «Маркетинг споживчих та інвестиційних товарів», 0200 «Маркетинг послуг», 0300 «Рекламний менеджмент».
Положення про екзамени, оцінювання і оцінки:
Тимчасове положення про оцінювання знань та визначення рейтингу студентів у кредитно-модульній системі організації навчального процесу.
Вимоги до випуску:
Атестація якості підготовки бакалавра з маркетингу щодо встановлення фактичної відповідності рівня освітньої підготовки вимогам ОКХ здійснюється Державною екзаменаційною комісією з даного фаху. Атестація здійснюється на підставі оцінки рівня професійних знань, умінь та навичок випускників з використанням загальнодержавних методів комплексної діагностики: випускна бакалаврська робота і комплексний державний іспит. Присвоєння кваліфікації «Бакалавр з маркетингу» здійснює Державна екзаменаційна комісія.
Форма навчання:
денна (повна), заочна, вечірня (часткова), дистанційна: денна, дистанційна (екстернат)
Директор програми:
Доктор економічних наук, професор, завідувач кафедри Крикавський Є.В.