Захист бакалаврської кваліфікаційної роботи
Код модуля:
АП_6040_С01
Тип модуля:
обов’язковий
Семестр:
Восьмий
Лектори:
к.арх., доц.Данчак Ігор Остапович, к.арх., доц.Рочняк Юрій Альфредович, ст. викл. Якубовський В’ячеслав Броніславович
Результати навчання:
У результаті вивчення модуля студент повинен:
- знати методи обґрунтування соціальної відповідності, функціональної доцільності, раціональності архітектурного задуму та вибору головної композиційної ідеї, принципи вербальної презентації архітектурного проекту, прийоми мультимедійного супроводження виступу Особливу увагу необхідно приділити розробці.
- уміти обґрунтовувати свою позицію, представляти та коментувати основні елементи архітектурного проекту, відповідати на оставлені запитання
Спосіб навчання (аудиторне, дистанційне навчання):
самостійна робота
Необхідні обов’язкові попередні та супутні модулі:
- пререквізити: проектування інтер’єру, технологія архітектурно-проектного процесу
- кореквізити: теорія і практика сучасних архітектурних форм
Зміст навчального модуля:
Обґрунтування теми проекту: актуальність теми, значення вирішення проблеми для розвитку регіону, характеристика програми проектування, вихідних даних для проектування і додаткових умов проектування. Основний зміст доповіді: аналіз вітчизняного та закордонного досвіду вирішення подібних проектних завдань; аналіз ситуації проектування; розкриття основних принципів містобудівельного, об’ємно-планувального та архітектурно-конструктивного вирішення архітектурного об’єкту; техніко-економічні показники; висновки.
Рекомендована література:
- Бархин Б.Г. Методика архитектурного проектирования. — М.: Стройиздат, 1982.
- Ландшафтная архитектура / под ред. Родичкина И.Д .- Киев.: Будівельник, 1990.
- Раннев В.Р. Интерьер. — М.: Высш. шк., 1987. — 232 с.
- Лінда С.М. Архітектурне проектування громадських будівель і споруд. — Львів.: НУ «Львівська політехніка», 2009
- Яргина З.Н. Хачатрянц К.К. Социальные основы архитектурного проектирования. — М.: Стройиздат, 1990 — 343с.
Форми та методи навчання:
самостійна робота
Методи і критерії оцінювання:
Підсумковий контроль (100%): доповідь
Мова навчання:
українська