Вища математика, частина 2
Код модуля:
ВМ_6009_С03
Тип модуля:
обов’язковий
Семестр:
Другий
Обсяг модуля:
загальна кількість годин — 216 (кредитів ЄКТС — 7)
аудиторні години — 96 (лекції — 64, практичні — 32)
Лектори:
доц. Луцев Євген Михайлович
Результати навчання:
У результаті вивчення модуля студент повинен:
- Знати означення та методи розв’язування диференціальних рівнянь,систем диференціальних рівнянь; рівняння математичної фізики; елементи
- теорії ймовірностей та математичної статистики.
- Уміти розв’язувати диференціальні рівняння, системи диференціальних рівнянь; рівняння математичної фізики; застосовувати методи обчислення ймовірностей складних випадкових подій, використовувати апарат дослідження дискретних і неперервних випадкових величин; застосовувати методи представлення й аналізу статистичної інформації при розв’язуванні практичних задач, використовувати отримані результати для обгрунтування прийнятих рішень.
Спосіб навчання (аудиторне, дистанційне навчання):
аудиторне, самостійне
Необхідні обов’язкові попередні та супутні модулі:
- пререквізит: елементарна математика; вища математика, ч.1;
- кореквізит: інформатика; програмування.
Зміст навчального модуля:
диференціальні рівняння, системи диференціальних рівнянь; рівняння математичної фізики; випадкові події, випадкові величини, граничні теореми теорії ймовірностей, основні закони розподілу; статистичні розподіли вибірки, статистичні оцінки, статистичні гіпотези, елементи дисперсійного, кореляційного та регресійного аналізу
Рекомендована література:
- Жлуктенко В.І., Наконечний С.І., Савіна С.С. Теорія ймовірностей і математична статистика: Навч.-метод. посібник. У 2 ч.— Ч. 2. Математична статистика. — К.: КНЕУ, 2007.
- Гмурман В.Е. Теория вероятностей и математическая статистика. — М.: Высшая школа, 2000.
- Гихман И.И., Скороход А.В., Ядренко М.И. еорія вероятностей и математическая статистика. — К.: Вища школа, 1979.
- Ю. К. Рудавський, Г. В. Понеділок та ін. Математичний аналіз: Навч. посібник / - Львів: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2002. — 308 с.
- Математичний аналіз. Частина 1. Мохонько А. З. та ін. Львів, 2005 р.
Форми та методи навчання:
лекції, практичні заняття, самостійна робота.
Методи і критерії оцінювання:
- Поточний контроль (20%): опитування на практичних заняттях, виконання домашніх завдань і РГР.
- Підсумковий контроль (80%, іспит).
Мова навчання:
українська