Управління міжнародною туристичною діяльністю
Код модуля:
ЗМД_8028_С01
Тип модуля:
обов’язковий
Семестр:
Другий
Обсяг модуля:
загальна кількість годин — 180 (кредитів ЄКТС — 6); аудиторні години — 64 ( лекції — 32, лабор. — 64)
Лектори:
к.е.н., доц. Передало Х.С.
Результати навчання:
знати:
- основні види міжнародної туристичної діяльності;
- правові аспекти міжнародної туристичної діяльності;
- міжнародне співробітництво в сфері туризму;
- методи аналізування чинників, які впливають на процес управління міжнародною туристичною діяльністю;
- види організаційних структур управління міжнародною туристичною діяльністю;
- особливості управління трудовими ресурсами в сфері міжнародної туристичної діяльності;
- методи контролю за реалізацією туристичних послуг тощо.
- визначати необхідні управлінські дії для виконання поставлених цілей та реалізації міжнародної туристичної діяльності, планувати міжнародні послуги в розрізі соціально-психологічних чинників в міжнародному туризмі та аналізування зовнішнього та внутрішнього середовища;
- формувати бізнес-моделі міжнародних туристичних послуг;
- організовувати ефективну роботу працівників в сфері управління міжнародною туристичною діяльністю;
- використовувати результативні методи оптимізації управлінських рішень при здійсненні міжнародної туристичної діяльності;
- оцінювати результативність роботи працівників, задіяних до управління міжнародною туристичною діяльністю;
- вести переговори з метою надання міжнародних туристичних послуг;
- оптимізувати ризики в сфері міжнародної туристичної діяльності;
- вести переговори з метою надання міжнародних туристичних послуг тощо.
Спосіб навчання (аудиторне, дистанційне навчання):
аудиторне
Необхідні обов’язкові попередні та супутні модулі:
пререквізит:
- менеджмент,
- управління персоналом
- міжнародні програми та проекти
Зміст навчального модуля:
Туризм: сутність та історія розвитку. Економічна сутність туристичного продукту. Міжнародна туристична діяльність. Організаційно-правові аспекти формування туристичної діяльності. Планування міжнародної туристичної діяльності. Бізнес-моделювання туристичних продуктів. Особливості ціноутворення у міжнародній туристичній діяльності. Собівартість туристичного продукту. Кадрове управління туристичного підприємства. Ведення діловий переговорів при укладанні договорів щодо міжнародної туристичної співпраці. Управління ризиками в міжнародній туристичній діяльності. Управління якістю міжнародних туристичних продуктів. Економічна ефективність міжнародної туристичної діяльності.
Рекомендована література:
- лександрова А.Ю. Международный туризм [учебник] / А.Ю. Александрова. — М.: Аспект Пресс, 2002. — 470 с.
- Яковлев Г.А. Экономика и статистика туризма [учебное пособие] / Г.А. Яковлев — [2е издание] — М.: Издательство РДЛ, 2004. — 376 с.
- Управління персоналом: [навч.-метод посібник] / О.Є. Кузьмін, І.С. Процик, Х.С. Передало, Б.Б. Комарницька; за заг. ред. О.Є. Кузьміна — Видавництво НУ «Львівська політехніка», 2011. — 240 с.
- Остервальдер А. Построение бізнес-моделей / А. Остервальдер, Ив Пинье — К: Companion Group, 2013. — 288 с.
- Ватанабе Кен Учимся решать проблемы: простая книга для умных людей / Кен Ватанабе; Пер. с анг. — К: Companion Group, 2013. — 144 с.
- Кудла Н.Є. Менеджмент туристичного підприємств: [підручник] / Н. Є. Кудла. — К.: Знання, 2012. — 343 с.
Форми та методи навчання:
лекції, лабораторні роботи
Методи і критерії оцінювання:
- лабораторні заняття (30%)
- контрольна робота (20%)
- контрольний захід (50%, залік): тестування (30%), усна відповідь (20%)
Мова навчання:
українська
Спеціалізація:
Управління міжнародною туристичною діяльністю