Система управління якістю судової експертизи
Код модуля:
КПП_8014_С01
Тип модуля:
вибірковий
Семестр:
Перший
Обсяг модуля:
Загальна кількість годин: — 60 (кредитів ЄКТС — 2); аудиторні години — 32 ( лекції — 16, практ. — 16), сам. роб. — 28
Лектори:
к.ю.н. Мартьянова Т.С.
Результати навчання:
- Знати сучасні проблеми і вимоги національних стандартів з питань якості експертних досліджень;
- Знати організаційно-правові заходи забезпечення випробувань та вміння обґрунтовувати і забезпечувати виконання у повному обсязі заходів щодо якості судової експертизи;
- Уміти оцінювати сучасний стан експертних досліджень щодо відповідності вимогам стандартів з управління якості;
- Уміти обґрунтувати та забезпечити виконання комплексу робіт з відбирання зразків, проведення випробувань, обробки результатів випробувань, формування висновків за результатами досліджень, складання висновку експерта.
Спосіб навчання (аудиторне, дистанційне навчання):
аудиторне
Необхідні обов’язкові попередні та супутні модулі:
- Криміналістика
- Судова експертиза
Зміст навчального модуля:
- Проблеми якості на сучасному етапі та її основні поняття і категорії
- Сучасний стан теорії і практики менеджменту якості
- Стандарти як нормативна база якості
- Концепції діяльності зі стандартизації в Україні
- Створення, впровадження та управління системою якості
- Акредитація органів із сертифікації та випробувальних лабораторій в Україні
- Аудит у сфері якості в Україні
- Вимоги до управління якістю
Рекомендована література:
- Справочная книга криминалиста / Е.Н. Викторова [и др.]; Генер. прокуратура Рос. Федерации, Науч.-исслед. ин-т проблем укрепления законности и правопорядка; отв. ред. Н.А. Селиванов. — М., 2000. — 712 с.
- Смирнова С.А. Судебная экспертиза на рубеже ХХІ века. Состояние, развитие, проблемы: Монография / С.А. Смирнова. — 2-е издание, переработанное и дополненное. — СПб.: Питер, 2004. — 875 с.
- Образцы заключений экспертов: Практ. пособие / под ред. В.В. Мартынова. — М., 2005. — С.18 — 19
- Мураховський м., Глухова О., Карандєєв К. Сертифікація внутрішніх аудиторів — інструмент ефективного функціонування системи управління якістю // Довід. Кадровика. — 2006. — 2006. — № 2. — С. 81 — 85.
Форми та методи навчання:
Лекції, семінарські заняття, контрольна робота, самостійна робота
Методи і критерії оцінювання:
- Поточний контроль на практичних заняттях (30%);
- Підсумковий контроль (70 %, залік)
Мова навчання:
українська