Сенсори в мехатроніці, частина 2
Код модуля:
ПТМ_6005_С01
Тип модуля:
обов’язковий
Семестр:
П'ятий
Обсяг модуля:
загальна кількість годин — 90 (кредитів ЄКТС — 3)
аудиторні години — 36 (лекції- 16, практ. — 16)
Лектори:
к.т.н., доцент Дейнека Ростислав Михайлович
Результати навчання:
У результаті вивчення модуля студент повинен:
- знати класифікацію фізичних величин, фізичні принципи дії, будову, особливості роботи та застосування мехатронних сенсорів, які використовуються для вимірювання фізичних величин.
- уміти аналізувати фізичні принципи дії, будову та особливості роботи мехатронних сенсорів, виконати експериментальне дослідження характеристик сенсорів.
Спосіб навчання (аудиторне, дистанційне навчання):
аудиторне
Необхідні обов’язкові попередні та супутні модулі:
- пререквізити: загальна фізика, технічна механіка, розрахунок механічних вузлів мехатронних засобів, елементи електронних пристроїв.
- кореквізити: електромеханічні та оптикомеханічні вузли мехатроніки, основи електронної схемотехніки, перетворювальні пристрої мехатроніки
Зміст навчального модуля:
дати студентам знання з фізичних принципів будови та особливостей роботи мехатронних сенсорів, які використовуються для вимірювання фізичних величин
Рекомендована література:
- Ж. Аш. Датчики измерительных систем. В 2-х т. Москва:, «Мир», 1992.
- J. W. Gardner. Microsensors. UK, 1994.
- К. Бриндли. Измерительные преобразователи. М., «Энергоатом издат», 1991.
- Малов В.В. Пьезорезонансные датчики. Изд-во «Энергия», Москва., 1978.
- Преображенский В.П. Теплотехнические измерения и приборы. -Москва: Энергия, 1978.
- Справочник. Приборы и системы для измерения вибраций, шума и удара. Под ред. В.В.Клюева. — Москва: Машиностроение, 1978.
- В.Я. Распопов Приборы первичной информации. Микромеханические приборы. Уч. пособие. Тульский Гос. университет. Тула, 2002 г. 392с.
- MEMS/NEMS: micro electromechanical systems / nano electro mechanical systems. Edited by Cornelius T. Leondees. Vol. 2,5. University of California, Los Angeles, USA, 2005
Форми та методи навчання:
лекції, практичні заняття, самостійна робота.
Методи і критерії оцінювання:
- Поточний контроль (30%): письмові звіти з лабораторних робіт, усне опитування
- Підсумковий контроль (70 %, контрольний захід, екзамен): письмово-усна форма
Мова навчання:
українська