Основи теорії кіл, частина 1
Код модуля:
ТРР_6029_С01
Тип модуля:
обов’язковий
Семестр:
Третій
Обсяг модуля:
загальна кількість годин — 196 (кредитів ECТS — 5,5)
аудиторні години — 80 (лекції — 32, лаб. роб. — 16, практичних — 32)
Лектори:
д.т.н., проф. Мандзій Богдан Андрійович
Результати навчання:
У результаті вивчення модуля студент повинен:
знати:
- основні методи математичного опису детермінованих сигналів, їх характеристики та параметри;
- методику побудови схемних і математичних моделей радіотхнічних кіл;
- сучасні методи алгоритмізації розв'язання основних радіотехнічних задач;
- основні властивості типових радіотехнічних кіл при характерних зовнішних діях;
- аналітично та експериментально досліджувати основні процеси, що відбуваються в електронних колах;
- використовувати сучасно радіовимірювальну апаратуру для визначення основних параметрів та характеристик електронних кіл.
Спосіб навчання (аудиторне, дистанційне навчання):
аудиторне
Необхідні обов’язкові попередні та супутні модулі:
пререквізит:
- фізика,
- лінійна алгебра,
- матаналіз,
- диференціальні рівняння,
- функції комплексної змінної та операторне числення
- компонентна база радіоелектроніки,
- сигнали та процеси в радіоелектроніці,
- радіовимірювання
Зміст навчального модуля:
Математичні моделі та характеристики детермінованих сигналів як тестових дій на електронні кола. Основні положення та закони теорії кіл.. Прості електронні кола в усталеному режимі гармонічних коливань. Характеристики та функції лінійних електричних кіл в усталеному режимі гармонічних коливань. Методи розрахунку складних електронних кіл в усталеному режимі гармонічних коливань.
Рекомендована література:
- Мандзій Б.А., Желяк Р.І. Основи теорії сигналів. — Львів: Ініціатива, 2008. — 240 с.
- Бобало Ю.Я., Желяк Р.І., Кіселичник М.Д., Мандзій Б.А., Якубенко В.М. Основи радіоелектроніки. Навч. посібник. Львів. Вид. Нац. Ун-ту «Львівська політехніка, 2008. 456 с.
- Попов В.П. Основы теории цепей. Учебник для вузов спец. «Радиотехника». — М.: Высш.шк., 1985. — 496 с.
Форми та методи навчання:
лекції, лабораторні та практичні заняття, курсова робота, самостійна робота
Методи і критерії оцінювання:
- Поточний контроль (30%): письмові звіти з лабораторних робіт, усне опитування
- Підсумковий контроль (70 %, іспит): тестування (70%)
Мова навчання:
українська