Основи комп’ютерного моделювання архітектурних об’єктів (частина 1)

Код модуля: 
АП_6021_С01
Тип модуля: 
обов’язковий
Семестр: 
Третій
Обсяг модуля: 
загальна кількість годин — 120 (кредитів ЄКТС — 4), аудиторні години — 60 (лаб. зан. — 60)
Лектори: 
ас. Бєляєв Андрій Вікторович, ас. Бєляєв Тарас Вікторович
Результати навчання: 
У результаті вивчення модуля студент повинен:
  • знати основні можливості ПЗ «ArchiCAD», структуру інформаційної моделі будинку, послідовність моделювання архітектурного обєкту
  • уміти послідовно створювати віртуальну модель конкретного архітектурного об’єкту засобами ПЗ «ArchiCAD», готувати альбоми креслень до видруку
Спосіб навчання (аудиторне, дистанційне навчання): 
аудиторне
Необхідні обов’язкові попередні та супутні модулі: 
  • пререквізити: основи та методи архітектурного проектування
  • кореквізити: архітектурне проектування
Зміст навчального модуля: 
Методика тривимірного ескузування засобами ПЗ «SketchUp Pro», розробка архітектурної частини інформаційної моделі житлового однородинного будинку за допомогою ПЗ «ArchiCAD», виконання на її основі основних креслень і видів, розміщення на листах і підготовка до друку
Рекомендована література: 
  1. Building Information Modeling
  2. Willem Kymmell. Planning and Managing Construction Projects with 4D CAD and Simulations, 2008
  3. Левковец Л. ArchiCAD 12. Базовый курс на примерах. Издательство: BHV-СПб, 2009
  4. Справочное руководство ArchiCAD 12 (в комплекті з програмою)
  5. ArchiCAD Interactive Training Guides
  6. ArchiCAD Collaboration Part 1,2 (ArchiCAD Teamwork) — Learn ArchiCAD’s Teamwork 2.0 concept.
  7. Experience BIM — An introductory training guide for a BIM.
  8. ArchiCAD Essentials — Learn core architectural design, design-development and documentation.
  9. Advanced Modeling — Advanced modeling training for ArchiCAD.
  10. Building Objects Creation — Learn GRAPHISOFT GDL Object Technology concept
  11. Advanced Collaboration — Overview of the collaboration techniques of ArchiCAD
Форми та методи навчання: 
лабораторні заняття, самостійна робота
Методи і критерії оцінювання: 
  • Поточний контроль (40%): тестування, практичні завдання
  • Підсумковий контроль (80%, диференційований залік): підсумкове тестування
Мова навчання: 
українська