Основи керування мехатронними системами

Код модуля: 
ПТМ_6044_С01
Тип модуля: 
обов’язковий
Семестр: 
Восьмий
Обсяг модуля: 
загальна кількість годин — 120 (кредитів ЄКТС — 4) аудиторні години — 72 (лекції- 36, практ. — 18, лабор. — 18)
Лектори: 
к.т.н., доцент Дейнека Ростислав Михайлович
Результати навчання: 
У результаті вивчення модуля студент повинен:
  • знати основні принципи і концепції побудови автоматичних систем управління; методи та математичний апарат теорії автоматичного керування; основні проблеми та перспективи розвитку теорії автоматичного керування.
  • уміти використовувати методи аналізу стійкості і якості автоматичних систем регулювання, а також виконувати їх синтез за заданими технічними характеристиками; обґрунтовано вибирати структури і схеми регулювання і керування; застосовувати ЕОМ як для дослідження систем керування, так і для управління технологічними об'єктами.
Спосіб навчання (аудиторне, дистанційне навчання): 
аудиторне
Необхідні обов’язкові попередні та супутні модулі: 
пререквізити:
  • лінійна алгебра і аналітична геометрия,
  • диференціальні рівняння та рівняння математичної фізики,
  • математичний аналіз,
  • мікропроцесорні засоби мехатроніки,
  • теорія електричних кіл,
  • елементи електронних пристроїв,
  • теоретична механіка,
  • програмне забезпечення мехатронних засобів.
кореквізити: основи електронної схемотехніки, сенсори в мехатроніці
Зміст навчального модуля: 
Дати студенту необхідні відомості про принципи побудови і методи аналізу та синтезу автоматичних систем регулювання (САР) і управління (САУ), що є однією з передумов системної підготовки фахівців для конструкторської, технологічної та науково-дослідної діяльності.
Рекомендована література: 
  1. Под ред.. Воронова А.Л. Теория автоматического управления. М., «Высшая школа», ч.1, 2 — 1986.
  2. Сборник задач по теории автоматического регулирования и управления (под ред.. В.А. Бесекерского) — М., Наука, 1979.
Форми та методи навчання: 
лекції, практичні та лабораторні заняття, самостійна робота.
Методи і критерії оцінювання: 
  • Поточний контроль (30%): письмові звіти з лабораторних робіт, усне опитування
  • Підсумковий контроль (70 %, контрольний захід, екзамен): письмово-усна форма
Мова навчання: 
українська