Обчислювальна математика і програмування

Код модуля: 
ОМП_6045_С01
Тип модуля: 
обов’язковий
Семестр: 
Четвертий
Обсяг модуля: 
загальна кількість годин — 90 (кредитів ЄКТС — 3); аудиторні години — 52 (лекції — 16, лабораторні зан. — 32).
Лектори: 
к.ф.-м.н., доцент Ряжська Вікторія Анатоліївна
Результати навчання: 
У результаті вивчення модуля студент повинен:
  • користуватися персональним комп’ютером і працювати в мережі;
  • виконувати дії з файлами в середовищі операційної системи;
  • використовувати текстові редактори для підготовки текстів та технічної документації;
  • використовувати програмне забезпечення (електронні таблиці) для розв’язування типових задач хімії та біотехнології;
  • складати графічні схеми алгоритмів і програми мовою Visual Basic;
  • розв'язувати за допомогою комп’ютера задачі, пов’язані з майбутньою професійною діяльністю
Спосіб навчання (аудиторне, дистанційне навчання): 
аудиторне
Необхідні обов’язкові попередні та супутні модулі: 
пререквізит: лінійна алгебра, математичний аналіз, диференціальні рівняння
Зміст навчального модуля: 
  • Основні задачі та методи обчислювальної математики.. Елементи теорії похибок. Апроксимація функцій.
  • Інтерполяція функцій. Обробка даних
  • Чисельне розв’язування систем лінійних алгебраїчних рівнянь (СЛАР)
  • Диференціальні рівняння. Системи лінійних диференціальних рівнянь.
  • Задачі оптимізації. Спектральний аналіз. Розв’язання біотехнологічних задач в електронних
  • Історія програмування. Етапи програмування. Алгоритми. Основні поняття. Алгоритми сортування. Пошук в масиві. Структури даних. Банки та бази даних.
  • Загальні характеристики мов програмування
Рекомендована література: 
  1. Анджейчак І.А., Федюк Є.М. та ін. Практикум з обчислювальної математики. Основні числові методи. —Львів, 2001, ч.1, ч.2.
  2. Глинський Я.М., Анохін В.Є., Ряжська В.А. Бейсик. Львів, 2008.
  3. Бахвалов Н.С., Житков Н.П., Кобельков Г.М. Численные методы. —М.: Наука, 1987.
  4. Каленюк П.І., Бакалець В.А. та ін. Вступ до числових методів. —Львів, 2000.
  5. Самарський А.А., Гулин А.В. Численные методы. —М.: Наука, 1989.
Форми та методи навчання: 
лекції, лабораторні заняття, самостійна робота
Методи і критерії оцінювання: 
  • Поточний контроль (30%): лабораторні, розрахункові роботи, усне опитування;
  • Підсумковий контроль (70 %, залік): тестування.
Мова навчання: 
українська