Фізика, частина 2

Код модуля: 
КЗФ_6026_С01
Тип модуля: 
обов’язковий
Семестр: 
Другий
Обсяг модуля: 
загальна кількість годин — 90 (кредитів ЄКТС — 3); аудиторні години — 48 (лекції — 32, лабораторні — 16)
Лектори: 
к.ф.-м.н., асистент Каркульовська Мяр’яна Савівна
Результати навчання: 
  • знати основні фізичні поняття, явища та закони електромагнетизму, хвильової та квантової оптики, фізики атомного ядра та фізики твердого тіла,
  • знати межі застосування цих явищ та законів,
  • планувати та проводити необхідні фізичні експерименти з використанням комп’ютерів і реально оцінювати похибки результатів вимірювань.
Спосіб навчання (аудиторне, дистанційне навчання): 
аудиторне
Необхідні обов’язкові попередні та супутні модулі: 
пререквізити:
  • Фізика Ч.І.,
  • Математичний аналіз.
  • Звичайні диференціальні рівняння.
кореквізити:
  • Теорія ймовірностей.
  • Основи програмного забезпечення.
Зміст навчального модуля: 
Електромагнетизм. Хвильова оптика. Квантова теорія. Фізика атомного ядра та елементарних частинок. Елементи фізики твердого тіла.
Рекомендована література: 
  1. Яворський Б.М., Детлаф А.А., Мілковська Л.Б. Курс фізики. ІІ. — Київ: Вища школа, 1972. — 434 с.
  2. Яворський Б.М., Детлаф А.А., Курс фізики. ІІІ. — Київ: Вища школа, 1973. — 499 с.
  3. Савельев И.В. Курс общей физики. т. ІІ, ІІІ. — М.: Наука, 1982. — 496 с., 318 с.
  4. І.Є. Лопатинський, І.Р. Зачек, Г.А. Ільчук, Б.М. Романишин, Фізика. Підручник. — Львів: Афіша, 2005. — 394 с.
  5. Збірник задач з фізики: Навч.посібник. — 2-е вид., доп. І перероб./ За ред. І.Є. Лопатинського. А.М. Андрейка. — Львів: Вид. НУ «ЛП», 2010. — 320 с.
  6. Волькенштейн В.С. Сборник задач по общему курсу физики. — М.: Наука, 1985. — 384 с.
  7. Лабораторний практикум з фізики. Ч.ІІ. Електрика і магнетизм. Навчальний посібник. / За ред. І.Є. Лопатинського — Львів: Вид. НУ «ЛП», 2006. — 204 с.
  8. Лабораторний практикум з фізики. Ч.ІІІ. Оптика та атомна фізика. Навчальний посібник. / За ред. І.Є. Лопатинського — Львів: Вид. НУ «ЛП», 2006. — 264 с.
Форми та методи навчання: 
лекції, лабораторні заняття, самостійна робота
Методи і критерії оцінювання: 
  • Поточний контроль (20%): усне опитування, розрахункова робота.
  • Підсумковий контроль (80%): екзамен.
Мова навчання: 
українська