Дослідницькі методи геоінформатики та дистанційне зондування, частина 1
Код модуля:
ФГІ_6027_С01
Тип модуля:
обов’язковий
Семестр:
Сьомий
Обсяг модуля:
Тривалість навчання становить 16 тижнів. Всього аудиторних — 48 год., лекційні заняття — 16., лабораторні заняття — 32 год. Самостійна робота — 72 год.
Лектори:
професор Глотов В. М.
Результати навчання:
Внаслідок засвоєння даного змістового модулю студент повинен:
- засвоїти особливості наукового пізнання та наукової діяльності; методи наукових досліджень; методику збору інформації для наукових досліджень у галузі геоінформатики та ДЗЗ; поняття та визначення наукового експерименту; методи дослідження та представлення інформації в ГІС;
- вміти використовувати методи моделювання об’єктів, що досліджуються; поставити спостереження та експеримент; застосовувати методи аналізу та синтезу, індукції та дедукції; застосовувати математичні методи при наукових дослідженнях.
Спосіб навчання (аудиторне, дистанційне навчання):
аудиторне
Необхідні обов’язкові попередні та супутні модулі:
- Філософія,
- Математична обробка геодезичних вимірювань,
- Обчислювальна техніка та програмування,
- Геоінформаційні технології.
Зміст навчального модуля:
Вступ. Предмет і задачі курсу. Методи наукових досліджень. Моделювання як метод наукових досліджень. Методика збору інформації для наукових досліджень.
Рекомендована література:
- Бичко І. В. та ін. Філософія. Курс лекцій., К., «Либідь», 1993.
- Крушельницька О. В. Методологія та організація наукових досліджень: Навч. посібник / О. В. Крушельницька. — К.: Кондор, 2003. — 192 с.
- П’ятницька-Позднякова І. С. Основи науковик дослі¬джень у вищій школі: Навч. посібник / І.С. П’ятницька-Позднякова. — К., 2003. — 116 с.
- Турчак Л. И. Основы численных методов. М.: Наука., 1987.
- Берлянт А. М. Образ пространства: карта и информация. Москва, Мысль, 1986.
- Зосименко В. М. Основи теорії планування експерименту навчальний посібник. — Львів: Видавництво «Львівська політехніка», 2005.
Форми та методи навчання:
лекції, лабораторні заняття, самостійна робота
Методи і критерії оцінювання:
- Семестровий контроль проводиться у формі диференційованого заліку.
- Максимальна сумарна оцінка — 100 балів.
Мова навчання:
українська