Аналогові інтегровані схеми інформаційно-вимірювальної техніки, частина 1
Код модуля:
ІВТ_6113_С01
Тип модуля:
обов’язковий
Семестр:
П'ятий
Обсяг модуля:
загальна кількість годин — 180 (кредитів ЄКТС — 6); аудиторні години — 96 (лекції — 64, практичні — 32)
Лектори:
к.т.н., доцент Серкіз Андрій Володимирович
Результати навчання:
- знати принципи функціонування, номенклатуру, основні параметри та властивості аналогових інтегрованих схем для засобів вимірювальної техніки;
- уміти досліджувати похибки електронних вузлів за нормованими параметрами та характеристиками аналогових інтегрованих схем.
Спосіб навчання (аудиторне, дистанційне навчання):
аудиторне
Необхідні обов’язкові попередні та супутні модулі:
пререквізити:
- Теорія електричних сигналів та кіл;
- Вступ до вимірювальної електроніки.
Зміст навчального модуля:
Використання аналогових ІС при проектуванні аналогових вузлів засобів вимірювальної техніки.
Рекомендована література:
- Посібник для самостійного вивчення розділу «Технічні характеристики та параметри операційних підсилювачів» студентами базового напрямку 6.0913 — Метрологія та вимірювальна техніка/ Укл. А.В.Серкіз. — Львів: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2006.
- Посібник для самостійного вивчення розділу «Аналого-цифрові перетворювачі» студентами базового напрямку 6.0913-Метрологіята вимірювальна техніка/ Укл. А.В.Серкіз. — Львів: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2003.
- Посібник для самостійного вивчення розділу «Операційні підсилювачі зі струмовим зворотним зв’язком» студентами базового напрямку 6.0913 — Метрологія та вимірювальна техніка/ Укл. А.В.Серкіз. — Львів: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2003.
- Основи вимірювальної електроніки. Збірник задач. Посібник для самостійної роботи студентів базового напрямку 6.0913 — Метрологія та вимірювальна техніка/ Укл. А.В.Серкіз — Львів: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2008.
Форми та методи навчання:
лекції, практичні заняття, самостійна робота
Методи і критерії оцінювання:
- Поточний контроль (30%): розв’язування задач, усне опитування
- Підсумковий контроль (70 %, контрольний захід — екзамен): тестування (65%), усна форма (5%)
Мова навчання:
українська